BESTELLEN

Heb je vragen over bestellen? Onderstaand vind je een aantal standaard vragen. Voor overige vragen, neem gerust contact met ons op!

Wanneer je je drukbestand voor 14:00 uur upload of naar ons kan doormailen onder de vermelding van het ordernummer, wordt je bestand dezelfde dag nog door ons verwerkt. Wanneer je bestand na 14:00 uur wordt aangeleverd worden deze pas de volgende dag opgepakt. We doen natuurlijk ons best om dat, indien mogelijk, ook nog dezelfde dag te doen.

Betalen kan op bij ons op allerlei manieren! Betaal lekker met je eigen vertrouwde bank via iDeal of maak het bedrag naar ons over dat op de orderbevestiging staat onder vermelding van het ordernummer. Daarnaast kun je ook bij ons aan de balie afrekenen als je er voor gekozen hebt om je bestelling af te halen. Voor zakelijke transacties kan er ook op factuur betaald worden.

Als factuuradres hanteren wij het adres wat je invult bij het registreren. Mocht je factuuradres afkijken van je bezorgadres, sla dan je factuuradres op in je account en geef je bezorgadres door bij het bestellen van je product.

Je kunt je bestelling in principe op elk adres in Nederland afgeleverd worden. Afhankelijk van de gekozen levertijd en de grootte van je bestelling zitten hier vaak nog wel verzendkosten aan verbonden. Er wordt automatisch uitgegaan van het factuuradres in je account. Maar tijdens het bestelproces is dit met gemak aan te passen naar elk gewenst afleveradres!

Voor een groot deel van onze producten gelden geen verzendkosten. Echter voor hele grote of specialistische zendingen (denk aan grote panelen of grote rollen) zetten wij speciale partners in die er voor zorgen dat jouw bestelling netjes afgeleverd wordt. De eventuele verzendkosten staan vermeld bij het product. 

Een overzicht van je bestellingen wordt in het bestellingsoverzicht van je account bijgehouden. Hier vind je alle bestellingen die je via ons hebt gedaan op een rij. Klik op het tabje: ‘Bestellingen’ nadat je bent ingelogd voor het besteloverzicht.

Ons doel is om bij jou een stukje te ontzorgen en alles wat met het bestellen van drukwerk te maken heeft zo makkelijk mogelijk te maken. Wij streven ernaar om jou zo goed mogelijk te helpen bij je bestellingen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn gegaan, of mocht je onverhoopt niet tevreden zijn dan willen wij dat graag weten zodat wij daar weer beter van kunnen worden, van kunnen leren en uiteraard met een passende oplossing kunnen komen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice: 071 589 76 70 of mail naar klantenservice@weprint.nl